Що спільного між юристом та салоном краси?

55515087 418046135672579 508670573346291712 n

Адвокатська компанія «Юркон-ЄС» пропонує власникам салонного бізнесу юридичну допомогу - захист від необґрунтованих вимог клієнтів.  Що ми робимо, щоб уникнути судових спорів щодо захисту прав споживачів та матеріального відшкодування внаслідок косметологічних послуг:
- складаємо відповіді на скарги, заяви;
- створюємо відповіді на претензії;
- розробляємо унікальні Договори надання послуг для кожного окремого бізнесу у Beauty-сфері;
- супроводжуємо справи у суді по переможного кінця.

Читайте далі історію захисту власниці столичного салону краси …

Вікторія К. звернулась до нас за наданням правової допомоги. Одна з її клієнток подала до суду позов про захист прав споживачів – вимагала відшкодування матеріальної та моральної шкоди, завданої внаслідок косметологічної послуги.
У результаті лазерної епіляції клієнтка отримала опіки ІІ ступеня. Після цього жінка звернулась до суду із вищевказаним позовом про відшкодування матеріальної шкоди у розмірі 3 500 грн. за саму косметологічну послугу, 9 000 грн. - за ліки та 100 000 грн. в якості моральної шкоди.
Спеціалісти нашої компанії взялися з ентузіазмом за цю справу, зібрали всі необхідні докази та виклали заперечення на позов. В ході судового процесу юристи надали суду обґрунтовані аргументи стосовно того, що причинно-наслідковий зв'язок з опіками клієнтки настав через:
- замовчування нею щодо протипоказання до такої процедури;
- недотримання нею вказівок майстра про подальший домашній догляд після лазерної епіляції.
Також, за ініціативою юристів була проведена судово-медична експертиза, яка встановила, що самолікування клієнтки після косметологічної процедури ще більше завдало шкоди її здоров’ю, і тому салон краси не може нести за це будь-яку відповідальність.
Щодо моральної шкоди, то юристи «Юркон-ЄС» звернули увагу суду на те, що клієнтка не надала належних доказів моральних страждань саме через наслідки косметологічної послуги.
Суд І інстанції прийняв всі доводи та аргументи наших юристів і повністю відмовив у позовних вимогах клієнтки.
ІІ інстанція після подачі клієнткою апеляції також погодилась із нашими аргументами та залишила рішення І інстанції без змін.

Після вдалого судового процесу ми запропонували власниці салону краси Вікторії К. розробку комплексного Договору про надання послуг. Метою була не проста формальна розробка такого Договору для подальшого його використання з клієнтами, а складання фундаментального Договору, який би комплексно захищав майстрів та салон краси в цілому при наданні широкого спектру косметологічних послуг, і який включає в себе:
1. Досконалий аналіз відповідних норм законодавчих актів.
2. Врахування специфіки косметологічних послуг для правильного складання Договору.
3. Опрацювання всіх юридичних нюансів і сучасних тенденцій вітчизняного законодавства.
4. Використання актуальної судової практики вищих інстанцій при розробці такого Договору.
Спеціалістами нашої компанії із врахуванням вищезазначеного та норм Цивільного кодексу України, Закону України «Про захист прав споживачів» та ряд інших підзаконних нормативно-правових актів, був складений відповідний Договір в якому:
а) чітко визначені права та обов’язки як клієнта так і майстрів салону краси;
б) зазначені положення, які захищають та унеможливлюють настання будь-якої відповідальності для салону краси і його майстрів у випадку настання негативних наслідків для клієнта внаслідок відповідної косметологічної послуги;
в) вказані положення, що позбавляють клієнта правових підстав для звернення за захистом у судовому порядку.

Шановні читачі, вчасно звертайтеся до компанії «Юркон-ЄС». Запевняємо, сьогодні використовувати юридичні послуги – це вигідно. Це дешевше, ніж «відкупитися» від клієнта. Тим більше, якщо Ваші фахівці невинні у конфліктній ситуації.

Приєднуйтесь до нас в Інстаграм @beautyadvokat, щоб бути в курсі всіх новин!

Понравилось? Поделитесь с друзьями: